Monday, November 9, 2009

Weezer - Tired of Sex





這是一首關於一個夜夜笙歌的男人在哭夭真愛在哪裡的歌。

I'm tired, so tired
I'm tired of having sex
So tired
I'm spread so thin
I don't know who I am
Monday night I'm makin' Jen
Tuesday night I'm makin' Lyn
Wednesday night I'm makin' Catherine
Oh, why can't I be makin' Love come true?
I'm beat, beet red
ashamed of what I said
What I said
I'm sorry, here I go
I know I'm a sinner
but I can't say no
Say no
Thursday night I'm makin' Denise
Friday night I'm makin' Sharise
Saturday night I'm making Louise
Oh, why can't I be making Love come true?
Tonight, I'm down on my knees
Tonight, I'm beggin' you please
Tonight, tonight please
Oh why can't I be makin' Love come true?

--

Translated by allexhale



我好累,累到爆
我幹得好累
好累
我被操翻了
我認不得我自己了

週一晚上我搞了珍
週二晚上我搞了林恩
週三晚上我搞了凱瑟林
喔,為何沒一個是真愛?

我搞砸了,我臉紅耳赤
我說的話真丟臉
我說的那些話阿
真對不起,我現在就走
我知道我有罪
可是我就是無法說不 ---

週四晚上我搞了丹妮斯
週五晚上我搞了夏莉斯
週六晚上我搞了露伊斯
喔,為什麼我不能搞到真愛?

今晚,我要跪下來
今晚,我誠心誠意拜託你
今晚!拜託!祈求你!!!!!
喔,為何沒一個是我的真愛?

No comments:

Post a Comment